Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account
  • iPhoneforum pe FaceBook
  • twitter
  • Canal youtube
  • iPhoneforum pe googleplus

Photo
- - - - -

Semnificatia fiecarei erori din iTunes


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 OFFLINE   StefanCh

StefanCh

    Utilizator avansat

  • Banned
  • 707 posts
    • Time Online: 14d 15h 8m 7s
  • iGadget:iPhone 4, iPhone 5, iPod Nano, iPod Touch 4G
  • Mac:Mac Pro
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:iasi :P
  • Interests:Apple,it,bike,skate,masini,pescuit :))
Reputation: 17
Good

Posted 06 August 2014 - 11:45 AM


Buna,dupa cum ati citit in titlu,va voi afisa semnificatia fiecarei erori din itunes:

Eroare 2: Această eroare este frecvent rezolvată prin dezactivarea sau dezinstalarea terţi de software de securitate sau firewall.

Eroare -4: Această eroare poate apărea din cauza uneia dintre următoarele condiţii:

Accesul la porturile 80 şi / sau 443 sunt blocate.
Comunicare la albert.apple.com şi / sau phobos.apple.com este blocat de un firewall, software de securitate terţe părţi, sau alte setări de securitate pe Internet.
ITunes Store se confruntă cu trafic extrem de ridicat.

Eroare 6: Toţi paşii din acest articol se aplică pentru a rezolva această problemă. În urma iTunes pentru Windows: Depanare software de securitate rezolvă frecvent această eroare. S-ar putea fi un software terţ instalat care modifică dimensiunea pachetului implicită în Windows prin introducerea o intrare TcpWindowSize în Registrul dumneavoastră. Dacă dimensiunea pachetului implicită este setată incorect poate cauza această eroare. Contactaţi producătorul software-ului care a instalat modificarea dimensiunea pachetului de asistenţă.

Eroare 9: Această eroare se produce atunci când aparatul neaşteptat picături off de autobuz USB şi se opreşte de comunicare. Aceasta se poate întâmpla în cazul în care dispozitivul este deconectat manual în timpul procesului de restaurare. Această problemă poate fi rezolvată prin efectuarea rezolvari de probleme izolare USB, folosind un alt conector USB cablu dock, incearca un alt port USB, restaurarea pe alt computer, sau prin eliminarea conflictelor de software de securitate de la terţi.

Eroare de 13 şi 14: Aceste erori sunt de obicei rezolvate prin efectuarea de una sau mai multe dintre paşii de mai jos:

Efectuaţi USB depanare izolare, inclusiv un alt port USB direct pe calculator.
Pune un hub USB 2.0 între dispozitiv şi calculator.
Încercaţi un alt conector USB de 30 de pini cablu de andocare.
Eliminarea terţi de software de securitate conflicte.
S-ar putea fi un software terţ instalat care modifică dimensiunea pachetului implicită în Windows prin introducerea unul sau mai multe intrări TcpWindowSize în Registrul dumneavoastră. Dacă dimensiunea pachetului implicită este setată incorect poate cauza această eroare. Contactaţi producătorul software-ului care a instalat modificarea dimensiunea pachetului de asistenţă.
Conecta computerul direct la sursa de Internet, ocolind orice routere, hub-uri, sau switch-uri. Poate fi necesar să reporniţi computerul şi modem pentru a obţine online.
Încercaţi să restabiliţi de la un alt calculator cunoscut-bun şi de reţea.

Dacă găsiţi o eroare ASR 1000 în iPhone, iPad, sau un fişier update iPod jurnal, că este o eroare decompressing şi transferul fişier ipsw care este descărcat în timpul de restaurare. Această eroare este frecvent cauzata de interferenţe terţi software de securitate, o conexiune la Internet de calitate slabă duce la o proastă ipsw download, sau un conflict pe magistrala USB.

Eroare 18 (sau -18): Aceasta apare atunci când biblioteca media de pe aparat este corupt şi nu pot fi modificate sau actualizate. Actualizarea la cea mai recentă versiune de iTunes şi apoi restaurarea ar trebui să rezolve această problemă.

Eroare -19: Textul complet al acestui eroare este: “iTunes nu a putut sincroniza la iPhone” [numele iPhone] “, deoarece o eroare necunoscută (-19)”. Această eroare poate apărea când încercaţi să actualizaţi un iPhone 3G la o versiune mai recentă a software-ului şi încearcă iTunes la spre spate sus iPhone în timp ce acesta se sincronizează. Pentru a rezolva această problemă:

Debifaţi “sincroniza automat atunci când acest iPhone este conectat” de la iTunes fila Rezumat.
iPhone Eject.
Reconectaţi iPhone.
Selectaţi Actualizare.

Eroare 20, 21, 34, 37, 40: Aceste erori apar de obicei atunci când software-ul de securitate interferează cu procesul de actualizare şi restaurare. Dacă utilizaţi un PC, urmaţi acest articol pentru a rezolva această problemă. Eroare de 40 poate indica, de asemenea, o problemă hardware.

Eroare 23, 28, 29, 40, 1002, 1011, 1012, 1014, 1611: Aceste erori pot indica o problemă hardware cu dispozitivul dumneavoastră. Urmaţi paşii din acest articol şi, de asemenea, încercarea de a restabili în timp ce în legătură cu un cunoscut-bun de 30 de pini Dock conector cablu, calculator, şi de reţea pentru a izola această problemă la dispozitivul. În cazul în care adresa MAC lipseşte sau IMEI este valoarea implicită (00 499901 064000 0), acest lucru poate confirma, de asemenea, o problemă hardware.

Eroare 35: Puteţi rezolva această eror prin utilizarea unui cunoscut-bun de 30 de pini Conector cablu USB dock. Dacă aceasta nu rezolvă problema, urmaţi instrucţiunile pentru erorile 13 sau 14 de mai sus.

Eroare 48: Pentru a rezolva această eroare, urmaţi paşii din acest articol. De asemenea, a se vedea paşii din locatiile “Restore folosind un cont de utilizator nou” de mai sus pentru fişier. ipsw.

Eroare 50: Această eroare (eroare şi -50) sunt USB erori de timeout. Urmaţi paşii pentru erorile 13 sau 14 de mai sus.

Eroare 1004 şi 1013: Această eroare poate fi rezultatul conexiunii la gs.apple.com blocat, redirecţionat, sau întrerupt. Ajustaţi fişierul hosts sau software de securitate pentru a se asigura că conexiunile la gs.apple.com nu sunt blocate. Dacă problema persistă, încercaţi restaurarea pe alt calculator cu o conexiune cunoscut-bun. Dacă această restaurare este de succes, va trebui să contactaţi oricine susţine dvs. de a instala din sistemul de operare şi software de securitate instalat pe computerul dvs. pentru asistenţă. Dacă fişierul hosts redirecţionări a cererilor de gs.apple.com, puteţi alege să urmeze nu se poate conecta la iTunes Store, în “” gazdelor fişier poate fi blocarea iTunes Store “secţiune.

Eroare 1015: Această eroare este cauzată de încercările de a downgrade iPhone, iPad, software-ul sau iPod touch lui. Aceasta se poate întâmpla atunci când încercarea de a restabili folosind un mai vechi fişier ipsw.. Declasarea la o versiune anterioară nu este suportat. Pentru a rezolva această problemă, încercarea de a restabili cu cele mai recente iPhone, iPad, software-ul sau iPod touch disponibil de la Apple.

Eroare 1479: Această eroare apare atunci când încearcă să contactaţi Apple pentru o actualizare sau restabili. iTunes Quit, deconectaţi din USB, reporni aparatul IOS, reconectaţi aparatul la calculator, apoi lansarea iTunes şi încercarea de a actualiza sau restabili din nou.

Eroare 1602: încercaţi următorii paşi pentru a rezolva această eroare:

Asigurarea bunei USB rezolvari de probleme de izolare a fost efectuată, şi de testare cu un cablu cunoscut-bun.
Urmaţi paşii de eroare pentru 1604.
Această eroare poate fi rezolvată prin dezactivarea, dezactivarea sau dezinstalarea de securitate terţi, antivirus, firewall şi software. A se vedea paşii din acest articol pentru detalii despre rezolvarea problemelor de software de securitate.

Eroare 1603: Dacă primiţi această eroare şi dispozitivul IOS nu este plasat automat în modul de recuperare, poate fi necesar pentru a face acest lucru manual. Se referă la iPhone şi iPod touch: Imposibil pentru a restabili pentru măsurile referitoare la introducerea iPhone în modul de recuperare forţată. De asemenea, scoateţi IPSW şi încercarea de a restabili din nou. Dacă nu doriţi să eliminaţi IPSW în original utilizator, încercaţi restaurarea într-un utilizator nou administrator.

Eroare 1604: Aceasta eroare este deseori legate de calendarul USB. Încercaţi să schimbaţi porturi USB, dezinstalarea şi reinstalarea porturi USB, şi alte date disponibile paşii de depanare USB (nu rezolvari de probleme conexiuni USB, dispozitivul de recunoscut în mod corespunzător, computerul nu va recunoaşte un dispozitiv USB sau FireWire). Dacă utilizaţi un dock, aceasta bypass şi conecta direct la USB de 30 de pini cablu dock-conector. Dacă problema persistă pe un computer cunoscut-bun, dispozitivul ar putea avea nevoie de servicii.

În cazul în care problema nu este rezolvată prin izolarea depanare USB, şi un alt calculator nu este disponibilă, încercaţi aceşti paşi pentru a rezolva problema:

Conectaţi aparatul la iTunes, confirmă faptul că dispozitivul este în modul de recuperare. Dacă nu este în modul de recuperare, pune-l în modul de recuperare.
Restaurare şi aşteptaţi de eroare 1604.
Când vi se solicită, faceţi clic pe OK.
Închideţi şi iTunes re-deschis în timp ce iPhone rămâne conectat.
iPhone ar trebui să fie recunoscute în modul de recuperare din nou.
Încercaţi să aşezi din nou.

Dacă paşii de mai sus nu rezolvă problema, încercaţi restaurarea folosind un cunoscut-bun cablu USB, calculator, şi conexiune la reţea.

Eroare 1638: a se vedea paşii de rezolvare pentru coduri de eroare 3000-3999.

Eroare 2000-2009: (2001, 2002, 2005, 2006, 2009, şi aşa mai departe) Dacă vă confruntaţi cu această problemă pe un Mac, deconectaţi terţe părţi dispozitive, hub-uri, cabluri de schimb, afişează, reseta SMC, şi apoi încercaţi să restabili. Aflaţi cum să resetaţi SMC. Dacă utilizaţi un calculator Windows, eliminaţi toate dispozitivele USB şi cabluri de schimb, altele decât tastatura, mouse-ul, şi dispozitivul, reporniţi computerul, şi încercaţi să restabiliţi. În cazul în care nu se rezolvă, încercaţi paşii USB problema de rezoluţie şi obiecte enumerate mai sus pentru Eroare 1604. Dacă problema persistă, ar putea fi legate de software de securitate aflate în conflict.

Eroare 3000-3999: (3002, 3004, 3013, 3014, 3164, 3194, şi aşa mai departe) codurile de eroare în intervalul 3000, în general, înseamnă că iTunes nu poate contacta serverul gs.apple.com pe porturile 80 sau 443. Acest lucru poate fi din cauza out-of-data de securitate sau incorect configurat firewall-ul sau software-ul este interferează, o intrare în fişierul hosts redirecţionarea a cererilor de gs.apple.com, sau din cauza setările proxy de Internet. Dacă utilizaţi un proxy, încercaţi fără a utiliza una sau cu o reţea bine-cunoscut. În cazul în care nu rezolvă problema, urmaţi iTunes pentru Windows: probleme de depanare software de securitate. Eroare 3014 poate indica faptul că aveţi nevoie pentru a elibera mai mult spaţiu pe disc pe computer înainte de a încerca să restabilească din nou.

Eroare 3002: Dacă vă confruntaţi cu această eroare în timpul actualizării un iPod touch (2nd generation) sau iPhone 3G, va rugam sa folositi actualizare standard sau procesul de restaurare în iTunes (sau faceţi clic pe Actualizare Restore).

Eroare 3004: În cazul în care măsurile enumerate în eroare 3000-3999 nu rezolvă, aţi putea fi capabil de a rezolva o eroare 3004 de renuntarea la iTunes şi utilizând următoarea comandă în linia de comandă: dscacheutil-flushcache

Eroare 9807: Dacă vedeţi “Eroare 9807″, asiguraţi-vă că data de pe computer şi ora este corectă.


  • 0

"Uneori viata te loveste in cap cu o caramida.Nu trebuie sa iti pierzi calea"--Steve Jobs,1955-2011





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

evomag.ro




Parteneri iPhoneforum: