AndreiRadu 133 Report post Posted September 15, 2013 Salut baieti! Tocmai am observat ca atunci cand incerc sa editez un post de-al meu, nu imi mai apare textul pe care l-am postat cand intru in editare....As vrea sa va intreb daca asa face si la voi....Sau e doar ceva de la mine...O sa las si o poza .O seara buna! Sent from my iPhone 4 Share this post Link to post Share on other sites
Radu Robert 54 Report post Posted September 15, 2013 La mine e ok. Nu vad nicio problema Pfffuuuiii, am scapat si de data asta Share this post Link to post Share on other sites
Olaru Ady 159 Report post Posted September 16, 2013 Nope,everything is ok here! Share this post Link to post Share on other sites
iRadu 142 Report post Posted September 16, 2013 Incearca sa reinstalezi Tapatalk... La mine e ok. Bafta! Sent from my iPhone 5 Share this post Link to post Share on other sites
AndreiRadu 133 Report post Posted September 16, 2013 (edited) Acum incerc sa dau un hard reset si daca nu merge o sa reinstalez... L.E: Gata, l-am reinstalat si merge... Declar acest caz inchis Multumesc pentru raspunsuri! T/C Sent from my iPhone 4 Edited September 16, 2013 by AndreiRadu Share this post Link to post Share on other sites