Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account
  • iPhoneforum pe FaceBook
  • twitter
  • Canal youtube
  • iPhoneforum pe googleplus

Photo
- - - - -

Incompetenta angajatilor Cosmote

cosmote

  • Please log in to reply
23 replies to this topic

Poll: Mai merita Cosmote ? (15 member(s) have cast votes)

Mai merita Cosmote ?

  1. NU (12 votes [80.00%] - View)

    Percentage of vote: 80.00%

  2. DA (3 votes [20.00%] - View)

    Percentage of vote: 20.00%

Vote Guests cannot vote

#1 OFFLINE   mau

mau

    Umblător

  • Moderator
  • 7,250 posts
    • Time Online: 85d 19m 17s
  • iGadget:iPhone 7, Apple Watch Series 1
  • Versiune iOS:10.3.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucureşti

Donator

Reputation: 501
Excellent

Posted 19 January 2013 - 12:53 PM


De circa 2 saptamani, mi-au facut o oferta pt prelungirea abonamentului pe pers juridica, am acceptat insa doar pentru un iPhone 5 de 16GB, insa m-au redirectionat catre magazinele Cosmote si parteneri pt a renegocia contractul, ( callcenter-ul nu poate face acest lucru, pai de ce mai exista? mergem cu problema direct la magazin-ul cosmote, si sa desfiinteze callcenter-ul, mai ales pt ca am fost obligat sa sun la 1616 nr taxat deoarece la 1234 nu raspunde nimeni ).

De circa 2 saptamani astept ziua de Marti sa fiu sunat din unul din magazinele din Bucuresti pt. a ma anunta ca sunt astept sa-mi ridic telefonulul, INSA NU M-A SUNAT NIMENI, AM SUNAT EU, DEGEABA! NU ARE, NU A FOST, NU STIE CAND, NU SE POATE VERIFICA, NU SE POATE ADUCE PE COMANDA ! 

 

In ce tara traim, am sunat iarasi la call center, stiti ce-a facut asa zisul angajat Cosmote, dupa ce am amenintat ca renunt la serviciile lor din cauza incompetentei, mi-a oferit informatii cum sa reziliez contractul si mi-a inchis! :)))

 

Oare mai merita Cosmote? Imi pare rau ca am ales acesta retea, si cred ca a venit momentul sa schimb.


  • 0

#2 OFFLINE   AndreiRadu

AndreiRadu

    iPhone

  • VIP
  • 2,193 posts
    • Time Online: 85d 19m 17s
  • iGadget:iPhone 6 Plus
  • Versiune iOS:10.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,Romania

Donator

Reputation: 133
Excellent

Posted 19 January 2013 - 01:01 PM

Cred ca daca sefii firmei ar afla ce a zis acel angajat l-ai lasa fara serviciu... Cat despre tara in care traim da am ajuns sa ne taranim pentru un abonament de 30 euro si sa incepem sa ne ocupam timpul liber cu asemenea angajati care nici macar nu raspund la telefon....cat despre schimbarea retelei eu sunt la Portocala si deocamdata nu am avut probleme cu ei....oricum la sfarsit toti sunt hoti daca iti iei un telefon de la ei... Sent from my iGadget iPhone 10 using Tapatalk :))
  • 0
iPhone%205S

#3 OFFLINE   mau

mau

    Umblător

  • Moderator
  • 7,250 posts
    • Time Online: 39d 20h 7m 47s
  • iGadget:iPhone 7, Apple Watch Series 1
  • Versiune iOS:10.3.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucureşti
Reputation: 501
Excellent

Posted 19 January 2013 - 01:12 PM

Eu sunt interesat sa mentin abonamentul pe firma, asta e problema :)

Cel pe pf a fost reziliat inca din vara, momentant sunt pe prepay.


  • 0

#4 OFFLINE   Brandon SS

Brandon SS

    iStirist

  • VIP
  • 1,584 posts
    • Time Online: 85d 19m 17s
  • iGadget:iPad Air, iPod Touch 5G
  • Mac:MacBook Retina
  • Operator:
  • Jailbreak:Da
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Donator

Reputation: 263
Excellent

Posted 19 January 2013 - 01:25 PM

Eu am avut telefon de la cosmote acu....vreo ..nici nu stiu cat timp :D un motorola Z3...catch this . Perioada contractuala de 2 ani se trminase..si ghici ce , primeam in continuare facturi..ca orice om normal la cap , tata nu mai platea facturile trecute de data expirarii...si ghici....they sued US =))))) si de atunci...BYE-BYE COSMOTE si tot neamu lui de greci.


  • 0

                                                                                                                                    pxqTrwo.jpg


#5 OFFLINE   mau

mau

    Umblător

  • Moderator
  • 7,250 posts
    • Time Online: 76d 16h 26m 25s
  • iGadget:iPhone 7, Apple Watch Series 1
  • Versiune iOS:10.3.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucureşti

Donator

Reputation: 501
Excellent

Posted 19 January 2013 - 01:31 PM

Am avut si eu acesta problema cu vodafone, inainte sa plec din tara, mi-am reziliat contractul "telefonic" nu mi-au transmis ca trebuie sa merg sa fac cerere scrisa in magazin.

L-au prelungit automat pe inca 2ani, eu nefiind in tara cand m-am intors eram dator circa 100lei+100lei penalitati ( abonamentul lunat era de 5euro parca, dar s-a autosuspendat pt neplatat si ma rog, mi-au dat nr de telefon catre alt abonat, cu toate ca nu aveau voie prin contractul incheiat, iar apoi m-am certat cu cei de la kruk recuperari pana mi-au dat dreptate si au suspendat datoria din database-ul lor, dupa amenintarile mele, ei neavand nici un document precum ca sunt dator la vodafone sau ei. )  

Problema incompententei nu e doar la Cosmote, e destul de generala, insa norocul clientilor ( adica noi ) e ca legile in vigoare sunt de partea noastra. 

 

O sa fac o reclamatie scrisa conform procedurilor Cosmote, si astept scuzele lor... o sa public si aici rezultatul :)


  • 0

#6 OFFLINE   Ronin

Ronin

    Utilizator avansat

  • VIP
  • 1,122 posts
    • Time Online: 85d 19m 17s
  • iGadget:iPhone 4S, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6s, iPhone 7
  • Versiune iOS:10.2.1
  • Mac:MacBook Pro, iMac
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Donator

Reputation: 203
Excellent

Posted 19 January 2013 - 01:41 PM

Nu o sa primesti nimic! Pestele de la cap se impute, aia de la call center sunt ultima veriga dintr-un lant oricum stricat. Singura varianta este sa te portezi in alta parte unde macar esti tratat cu respect, daca exista asa ceva la noi... :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0


#7 OFFLINE   AndreiRadu

AndreiRadu

    iPhone

  • VIP
  • 2,193 posts
    • Time Online: 51d 22h 34m 14s
  • iGadget:iPhone 6 Plus
  • Versiune iOS:10.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,Romania

Donator

Reputation: 133
Excellent

Posted 19 January 2013 - 01:42 PM

Respect? Ce e ala respect ? La noi nici nu exista asa ceva....trebuie sa te duci in strainatate sa iti faci abonament daca vrei ceva respect...aici esti tratat cu spatele.... Sent from my iGadget iPhone 10 using Tapatalk :))
  • 0
iPhone%205S

#8 OFFLINE   mau

mau

    Umblător

  • Moderator
  • 7,250 posts
    • Time Online: 39d 20h 7m 47s
  • iGadget:iPhone 7, Apple Watch Series 1
  • Versiune iOS:10.3.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucureşti
Reputation: 501
Excellent

Posted 19 January 2013 - 01:54 PM

Si eu lucrez in Retail, stiu ce insemna un "Client Busines" totusi asta tine si de manageri acestor departamente, daca nu li s-ar permite nu ar intoarce spatele mai ales acestor clienti.

Am trimis reclamatie prin intermediul site-ului cosmote, pentru ca astfel primesc si un nr de referinta, astept cu interes replica lor.


  • 0

#9 OFFLINE   SplitSecond

SplitSecond

    Expert

  • VIP
  • 2,293 posts
    • Time Online: 85d 19m 17s
  • iGadget:iPhone 5
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male

Donator

Reputation: 280
Excellent

Posted 19 January 2013 - 01:54 PM

Eu zic ca NU merita sa treci pe cosmote si daca esti deja pe cosmote e bine sa renunti.Mama mea (un exemplu real) a primit o factura de 250 de lei.A sunat frumos la 1234 aia de acolo NU au spus nimic legat de factura si o tot tineau pe a lor cu desfasuratoru care costa 4Euro.Mama mea a avut o inspiratie si a mai sunat dupa putin timp la comoste si a dat peste o angajata mai...buna :)).A tot luat-o la intrebari si s-a balbait si A SCAPAT un detaliu important : I-a spus ca a depasit minutele si CULMEA avea vreo 200-300 de minute in cosmote.Totusi saraca mama... a cazut in plasa lor si a zis ca are destule pe cap si.... a platit factura de 250 si aia de la cosmote au scapat basma curata :(.


  • 1

Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cus today I swear I'm not doing anything


#10 OFFLINE   AndreiRadu

AndreiRadu

    iPhone

  • VIP
  • 2,193 posts
    • Time Online: 24d 23h 18m 10s
  • iGadget:iPhone 6 Plus
  • Versiune iOS:10.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,Romania
Reputation: 133
Excellent

Posted 19 January 2013 - 01:58 PM

Eu zic ca NU merita sa treci pe cosmote si daca esti deja pe cosmote e bine sa renunti.Mama mea (un exemplu real) a primit o factura de 250 de lei.A sunat frumos la 1234 aia de acolo NU au spus nimic legat de factura si o tot tineau pe a lor cu desfasuratoru care costa 4Euro.Mama mea a avut o inspiratie si a mai sunat dupa putin timp la comoste si a dat peste o angajata mai...buna :)).A tot luat-o la intrebari si s-a balbait si A SCAPAT un detaliu important : I-a spus ca a depasit minutele si CULMEA avea vreo 200-300 de minute in cosmote.Totusi saraca mama... a cazut in plasa lor si a zis ca are destule pe cap si.... a platit factura de 250 si aia de la cosmote au scapat basma curata :(.

Da Split dar si la ceilalti operatori poti sa intampini aceleasi probleme....Deci oriunde te duci dai de probleme si de angajati care numai de munca nu au chef....


  • 0
iPhone%205S

#11 OFFLINE   Brandon SS

Brandon SS

    iStirist

  • VIP
  • 1,584 posts
    • Time Online: 39d 20h 7m 47s
  • iGadget:iPad Air, iPod Touch 5G
  • Mac:MacBook Retina
  • Operator:
  • Jailbreak:Da
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
Reputation: 263
Excellent

Posted 19 January 2013 - 03:47 PM

Toata familia mea e pe orange. Avem un abonament buisness (Flexi 150 sau 125 , nu-s sigur). Cand sun la relatii cu clienti..nu am avut nici macar odata probleme cu ei. Tot timpul au fost ok , politicosi si m-au ajutatvtot timpul. Cu factura...mai incearca ei ,ai baga pe nr meu sau a lui tata cate 15-20 euro , dar cum ii prindem , cum ii ardem..dar se pare ca s-au invatat :)) nu mai baga. Nu stiu daca face vreo diferenta daca suntem Clienti Platinum. Concluzia : come to Orange :P Sent from my Quad-core Exynos overclocked to 1.8Ghz.
  • 0

                                                                                                                                    pxqTrwo.jpg


#12 OFFLINE   cezar

cezar

    Incepator

  • Membru
  • 17 posts
    • Time Online: 76d 16h 26m 25s
  • iGadget:iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5
  • Jailbreak:Da
  • Gender:Male

Donator

Reputation: 1
Neutral

Posted 19 January 2013 - 11:13 PM

daca nu ai rezolvat problema da-mi PM si te ajut eu ....mai ales daca esti pe firma poate gasim si un pret mai ok pt 5 :)


  • 1

#13 OFFLINE   mau

mau

    Umblător

  • Moderator
  • 7,250 posts
    • Time Online: 6h 20m 48s
  • iGadget:iPhone 7, Apple Watch Series 1
  • Versiune iOS:10.3.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucureşti
Reputation: 501
Excellent

Posted 19 January 2013 - 11:51 PM

@cezar - ai PM cu toate detaliile, interesul se pare ca exista, insa totul tine cel care iti preia cererea si iti multumesc pe acesta cale.

 

Am postat "problema" si pe un al forum mult mai mare unde am observat ca exista personala ce raspunde zilnic la problemele clientilor acestui operator, dar inca nu am primit un raspuns.


  • 0

#14 OFFLINE   serban_dany

serban_dany

    Utilizator avansat

  • Membru
  • 686 posts
    • Time Online: 85d 19m 17s
  • iGadget:iPhone 4S
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Donator

Reputation: 8
Neutral

Posted 20 January 2013 - 12:12 AM

Cei de la cosmote sunt foarte incompetenti!!!insa cei de la vodafone jos palaria nu am avut odata probleme,am sunat oameni buni nu imi merge net-ul,pac ajustare,inchid abonamentul da cum sa nu,si tot asa!!!la orange nu ma interesat ptr ca am vrut sa ma abonez si mereu mi-a cerut depozit 60€ down orange


Sent from my iPhone 4 16gb using Tapatalk
  • 0

#15 OFFLINE   Shteff

Shteff

    Young Padawan

  • Admin
  • 4,096 posts
    • Time Online: 7d 21h 47m 40s
  • iGadget:iPhone 3GS, iPhone 5s, iPhone 5c, iPhone 6s, iPad 4, iPad Air, iPod Classic, iPod Nano, Apple Watch Series 2
  • Versiune iOS:10.1
  • Mac:MacBook, MacBook Air
  • Apple TV:Apple TV 3G, Apple TV 4G
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:sat Bucuresti Comuna Romania
Reputation: 298
Excellent

Posted 20 January 2013 - 11:23 AM

mau, nici orange nu trateaza cu mai multa atentie clientii business. Am incheiat acum 1 an cu ei un abonament pentru 30 numere (prelungire, firma avand abonament de pe vreme dialogului). Anul asta, am sunat la pipitza care se ocupa de noi, am cerut o oferta pentru iPhone 5, raspunsul ei "nu va putem oferi". Adica ok, esti inca sub abonament, taci si inghite. Sa vezi la anu, cand se termina abonamentul cat de serviabili o sa fie, imi dau iPhone-ul 6 gratis, numai sa inchei abonamentul cu ei...


  • 0

#16 OFFLINE   AndreiRadu

AndreiRadu

    iPhone

  • VIP
  • 2,193 posts
    • Time Online: 68d 20h 13m 36s
  • iGadget:iPhone 6 Plus
  • Versiune iOS:10.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,Romania

Donator

Reputation: 133
Excellent

Posted 20 January 2013 - 12:30 PM

E chestie si de noroc...Daca dai de un angajat amabil ,totul merge bine..Daca dai de un angajat care nu are chef de munca ,nu poti discuta cu el....


  • 0
iPhone%205S

#17 OFFLINE   Shteff

Shteff

    Young Padawan

  • Admin
  • 4,096 posts
    • Time Online: 39d 20h 7m 47s
  • iGadget:iPhone 3GS, iPhone 5s, iPhone 5c, iPhone 6s, iPad 4, iPad Air, iPod Classic, iPod Nano, Apple Watch Series 2
  • Versiune iOS:10.1
  • Mac:MacBook, MacBook Air
  • Apple TV:Apple TV 3G, Apple TV 4G
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:sat Bucuresti Comuna Romania
Reputation: 298
Excellent

Posted 20 January 2013 - 01:50 PM

pentru mine angajatul ala reprezinta compania. nu-i vina mea ca e el ciufut, sau n-are chef de munca.


  • 0

#18 OFFLINE   AndreiRadu

AndreiRadu

    iPhone

  • VIP
  • 2,193 posts
    • Time Online: 68d 20h 13m 36s
  • iGadget:iPhone 6 Plus
  • Versiune iOS:10.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,Romania

Donator

Reputation: 133
Excellent

Posted 20 January 2013 - 01:54 PM

pentru mine angajatul ala reprezinta compania. nu-i vina mea ca e el ciufut, sau n-are chef de munca.

Aici ai dreptate...
  • 0
iPhone%205S

#19 OFFLINE   mau

mau

    Umblător

  • Moderator
  • 7,250 posts
    • Time Online: 39d 20h 7m 47s
  • iGadget:iPhone 7, Apple Watch Series 1
  • Versiune iOS:10.3.1
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Bucureşti
Reputation: 501
Excellent

Posted 22 January 2013 - 11:49 PM

Va anunt ca mi-am „gasit” in sfarsit. Astazi am intrat in posesia lui, o tipa f. draguta de la mine din cartier, m-a  „rezolvat” si cu doar 1100lei :) 

Insa inca nu am primit nici un raspuns la mail-ul trimis catre ei.

 

Problema e alta acum, nu au nano-sim-uri, cel putin in zona mea :)) dar ma descurc singur nu-i problem de un "blank" totusi e de ras, vinzi iPhone 5 si nu primesti nano-sim-uri pt el in magazine.


  • 0

#20 OFFLINE   oxyg3n

oxyg3n

    The air that you breathe

  • Membru
  • 3,708 posts
    • Time Online: 85d 19m 17s
  • iGadget:iPhone 4S
  • Operator:
  • Jailbreak:Nu
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Donator

Reputation: 173
Excellent

Posted 23 January 2013 - 02:00 AM

L-ai apucat pe Dzeu de un picior cu 1100 dati pe el :))
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: cosmote

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

evomag.ro




Parteneri iPhoneforum: