Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account
  • iPhoneforum pe FaceBook
  • twitter
  • Canal youtube
  • iPhoneforum pe googleplus

Photo
- - - - -

Cum instalez aplicatii pe iphone3g

• This topic is locked This topic is locked
6 replies to this topic

#1 OFFLINE   robeert

robeert

Incepator

• Membru
  • 13 posts
    • :
  • iGadget:iPhone 3G
Neutral

Posted 13 August 2011 - 03:01 AM

Am si eu nevoie de ajutor sunt incepator ... cum instalez applicatii pe iphone 3g? messenger .. etc
  • 0

#2 OFFLINE   tiberiu

tiberiu

SuperUser

• VIP
  • 2,038 posts
    • :
  • iGadget:iPhone 4S, iPad3
  • Versiune iOS:6.1.3
  • Versiune BB:5.02.00
  • Operator:
  • Jailbreak:Da
Excellent

Posted 13 August 2011 - 05:32 AM

Intri in AppStore, cauti aplicatia, o cumperi dacă nu este free si o instalezi. Dacă vrei aplicații crackuite, trebuie sa faci (daca nu ai deja) jailbreak, instalezi Install0us prin Cydia, cu ajutorul căruia cauti si instalezi aplicații. Da mai multe detalii pentru ca altfel trebuie sa intuim ce vrei sa faci!
  • 0

Daca esti convins ca postul meu ti-a fost folositor nu ezita sa il votezi rep_up.png !

#3 ONLINE   robeert

robeert

Incepator

• Membru
  • 13 posts
    • Time Online: 30d 11h 31m 33s

Donator

Neutral

Posted 13 August 2011 - 04:24 PM

am jb facut tot am cydia .... nu vreau sa cumpar nu stau sa dau banii pe ele .... zi mi metoda ce instalez cum fac etc ... ms
  • 0

#4 OFFLINE   tiberiu

tiberiu

SuperUser

• VIP
  • 2,038 posts
    • :
  • Operator:
Excellent

Posted 13 August 2011 - 07:39 PM